Friday 17 August 2018

Kisah forex trader malaysia


Pengalaman dan Kisah nyata ku Menjadi Mestre Forex Trader. Pengalaman dalam dunia investias khususnya FOREX saya pelajari kira - kira pada bulan juni 2018 Memória de cobalto coba coba setelah bacabaca buku tentang FOREX di gramedia cuma numpang baca para deh Kebetulan waktu ke gramedia saya bersama Pacar so sweet ketika asyik membaca lagi serius pacar ku berkata Apa maz itu palsu alias penipuan tapi saya cuek bebek saja sampai - sampai dia bosan nungguin saya membaca hahaha Memorias sebelum saya mengerti dan mengenal dunia FOREX saya lebih dulu mengao PTC-PTR-PTS dan sebagainya ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.Setelah numpang baca di gramedia agradecimentos gramediam saya mencoba untuk membuka conta FOREX di MARKETIVA karena di marke Tiva, kita, akan, mendapatkan, bônus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, SELL mudah bukan dengan prinsip seperti itu ternyata saya mengalami PERDA Untung Grátis hehehe. Tapi saya tidak pernah patah semangat walaupun telah mengalami PERDER karena saya Yakin iNVESTASI FOREX bukan sekedar investasi biasa Saya kumpulkan Semua refrensi dari internet dan saya pelajari tentang forex Lebih dalam mendapat lagi Setelah ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Dan conta saya bisa desenhos parah Setekah beres saya bergegas memb Eli PC Modem HP modem inteligente walaupun duo kenapa saya berani berhutang ke teman saya karena saya ke PDan setah belajar foreng dengan referensi yang aku dapatkan de internet dan berpikir akan cepat kembali modal Semântica modem Modem de PC Modal 15 USD tinggal mainnya saya pikir Setelah mulai bermain ternyata Semua tidak sesuai rencana aliás gatot Gagal total de mengakses untuk FERRAMENTAS cambial atau PLATAFORMA Marketiva dimana tempat Kita bertransaksi dibutuhkan koneksi Yang Stabil Alhasil dengan sisa uang yang ada saya terpaksa bertransaksi di warnet lagi PC pun nganggur sampai berdebu Lama bermain modais saya bertambah menjadi 19 dari USD 15 USD wah semangat rasanya tapi itu tidak bertahan lama ke esokan harinya saya mendapatkan transaksi - 11 USD karena saya tidak menutup transaksi sewakutu transaksi de malam hari dan memang sengaja tidak saya tutup karena pada waktu sayu mengalami - 2 USD Saya pikir emaneman jadi Saya biarkan Karena diz kurang berpengalaman akhirnya saya tutup t Ransaksi itu sampai - 11 USD Seteah kejadiano itu permainan forex ku sudah tidak sehat, ordem posisi membabi buta ditambah HUTANG yang di tagih - tagih sama teman paraaaah dan saya mengalami kegagalan ke dua kalinya dengan beban hutang dan ditambah ORANG TUA ku selalu meMARAHI saya setiap hari karena saya tidak BEKERJA aliás PENGANGGURAN dan lagi aku di OLOK - OLOK sama sensor de Seraya berkata ngapain kamu principal kerja di warnet Karena Belum tentu bisa di cairkan uangnya menyedihkan hiks hiks TAPI Saya tidak pernah meninggalkan Shalat dan menghadapi OLOKan dengan senyuman emmmuach assim sweet. Berpikir benda Berharga saya tinggal PC HP Rp 50.000 wah lengkap banget hahaha Pikiran mulai jernih dan tertuju pada HP smart ku yang internet grátis selama tiga bulan Saya pikir cari TEMAN SEBANYAK - BANYAAAAKNYA dalam bidang foreng melalui FACEBOOKS Wah ternyata banyak sekali, akhirnya saya pedido amigo semua yang Ada dari Grupo forex satu ke Grupo yang lainnya ampek mau putus neh jari Alhasil saya mene mukan teman Yang baaaaik hatinya namanya panggil saja bunga wahahaha caiaque Berita pemerkosaan saja, asthaugfirullah dari ilmu teori - Teori Yang Saya pelajari setelah mengalami kegagalan yang ke dua Saya tanyakan Semua unek - unek Saya Yang telah Saya pelajari tentang cambial dan temaan baru ku menjawab Semua pertanyaanku Dan sekecil, apapun, pertanyaanku, Lama, saling, kenal di, facebook, sampai - sampai, saya, curhat, kalau, saya, LOS, dan, mempunyai, HUTANG, serta, PENGANGGURAN, wah, parah, nea, saya, Dengan, kejadian, yang, aku, alami, akhirnya, dia, membantu, saya, sayapun, pergaminho, ke rekeningku untuk mengunjunginya sekaligus Belajar dan BEKERJA Karena kebetulan dia mempunyai nasabah investidor forex Nah disanalah aku Belajar tentang FOREX sampai saya menjadi bisa dan tau tentang mercado arah pergerakan dan sebagainya. Kisah seorang Trader Forex. Membaca atawa nonton tentang TV Rupiah Lawan USD dan Ringgit Lawan USD, jadi sedikit deg-deg an Tapi cuma sed Ikit lha wong nggak punya simpanan dana dalm bentuk Ringgit, apalagi Dólar dos Estados Unidos Dólar Dólar dos Estados Unidos Dólar dos Estados Unidos Dólar dos Estados Unidos Dólar dos Estados Unidos Dólar dos Estados Unidos Dólar dos Estados Unidos Dólar dos Estados Unidos Dólar dos Estados Unidos da América Dólar dos Estados Unidos da América Dólar dos Estados Unidos da América desligada Semakin volatil Semakin seru Semakin berpeluang dapat fulus. Konon, seperti yang diberitakan disebuah mídia online, setidak ada beberapa hal yang menyebabkan dunia keuangan atau keuangan dunia mengalami gonjang-ganjing yaitu USD yang menguat secara Cepat, pelemahan harga komoditas terutama BBM dan Batubara kebijakan serta moneter China untuk mendorong pertumbuhan ekonominya Apa Yang pemerintah dilakukan China dalam bidang ekonomi dan moneter sudah Mulai mempengaruhi pergerakan ekonomi dunia Kata orangotango, raksasa baru acã Muncul, menggantikan dominasi Eropa dan Amerika. Di Negeri ini, Ramai dibicarakan bahwa Salah satu penyebab melambatnya ekonomi di Republik Ini adalah masih rendahnya penye Rapan anggaran pemerintah, terutama di daerah Data de publicação 2017 Data de lançamento 2017 Data de nascimento 04 de maio de 2017 Data de nascimento em 30 Junho de 2017, serapan rata-rata de 34 propinsi baru 25.Ya tapi apa kaitannya ya antara serapan anggaran Yang telat, ekonomi melambat dan rupiah yang terjerembab melawan dólar Satu lagi tuh, apa kaitan PM Malásia dengan terpuruknya Ringgit melawan USD. Yang punya ide boleh komen biar rame. Banyak orang cerita tentang bisnis usaha, dagang dan lainnya dengan menggunakan istilah principal Seorang kawan bertanya , Lagi principal apa nih ajak-ajak kita donk yang ditanya menjawab, Lagi principal beras nih, kemarin ambil dari Karawang 120 ton. Terkadang kita menggunakan istilah yang lebih prokem sekedar untuk melembutkan atau menyamarkan suatu aktifitas, supaya tidak terlihat terlalu serius, terlalu rendah atau Bahkan terlalu keren Mau dibilang dagang, nanti kesannya pedagang asongan Mau dibilang usaha, nanti diledekin caiaque sudah jadi pengusaha aja besar Mau dibilang bisnis, malu Karena nilainya Yang Belum besar-besar amat Tanpa Kita Sadari bahwa penggunaan istilah itu acã mempengaruhi pikiran Bawah Sadar Kita, pikiran juga Sadar Kita bahkan sampai mempengaruhi tindakan, perilaku dan kebiasaan kita. Saya Salah satu contohnya, sewaktu memulai Usaha jualan air kemasan, kalau ada temen yang nanya selalu saya bilang, Ya mumpung saat ini status saya masih kerja, buat belajar, persiapan nanti kalau sudah ndak kerja lagi atau Buat kegiatan ista saya, biar belajar dagang, nanti kalau sudah nggak disini sudah mengerti bagaimana caranya berdagang Jawaban merendah yang cukup klise. Akhirnya setelah 2 tahun dijalani, apa yang didapat Yang kami dapat persis seperti yang saya katakan ketika ditanya orang-orang, yang intisarinya ada dua, yaitu Belajar hasilnya saya dapat Pelajaran dan kegiatan Istri saya hasilnya ya Istri Saya sibuk dan capek. Sekarang saya masuk ke dunia negociação Forex, dan sudah setahun setengah dengan grafik akhir merugi K enapa. Ini kutipan dari blognya pak William Perkasa Mungkin Karena pemahaman dan pengetahuan tentang forex kita yang sedikit itu tidak juga, ataukah Karena kita baru kenal konsep investasi ini mungkin tidak juga atau Karena kita tidak percaya dengan kemampuan kita sehingga kita menyerahkan investasi forex ini kepada orang Lain agar berhasil tetapi tidak juga Intimidade agar berhasil dibisnis ini kita harus memahami konsep bisnis ini Ingat di forex kita investasi bukan principal forex Jangan investia di forex dibuat mainan Ini lah yg utama yg membuat rata2 yg berinvestasi disini selalu merugi karena dibuat mainan Yach gimana yang namanya Mainan pasti tidak diseriusi, sudah siap kah kita menjalani bisnis investasi ini kalau tidak abaikan saja thread ini jgn dibaca karena investigan ini tidak cocok dengan ANDA. Dihadapan teman-teman, saya masih menggunakan istilah principal Forex, atau terkadang Forex itu mainan anak lelaki. Astaghfirulloh Ternyata selama ini saya masih bermain-main. Appril 2008 sebulan selepas kelahiran anak sulongku Arif Zakwan Aku mula terjebak dengan dunia memorex Cuma sayangnya aku tidak memulakan penglibatan aku dalam bidang ini dengan mencari seseorang yang dapat aku jadikan mentora untuk menjadikan aku seorang Forex Trader Aku posição aberta ingat lagi aku yang Pertama, waktu itu di Easy Forex Terus jer guna conta real Dalam hati demo tak mainla Klik jer Perda USD60 Padan ngan muka aku Aku teruskan juga percubaan Tapi selepas berkali kali kena margem chamada barula terasa nak cari Sifu minta tujuk ajar. Julai 2008 aku juntar kelas aprendiz RapidFXCapita l belajar básico jer Adaler Sedução perubahan tapi masih lagi kena Margem Chamar Aku redah jugada walaupun terus rugi setiap bulan lebih dari RM 1000 Dis 2008 aku da tak boleh tahan Aku juntar-se lagi kelas di Angerik Mall Shah Alam Kelolaan Sifu Roslan. Tunjuk entreaberto beliau memang cukup claro Kalu sapa nak pergi Kelas nih aku sokong penuh Sejak itu aku dapati negociação aku semakin membunuh Tak sampai seminggu equidade sudah duplo Wah wah sudah boleh berangan jadi olang kaya ini macam Tapi apakan daya USD belum jadi RM Aku didatangi margem chamada lagi Malam 4 jun 2009 kerana terlalu aku tertekan Dopod 385 dan handphone bini aku hancur aku hempas nasib baik aku tak pecahkan cermeira kereta Di tarikh itu juga tersedar bahawa Selama ini aku sudah Jauh tersimpang dari konsep Forex trading yang sebenarnya Aku Gagal mengawal perasaan Tamak dan baran Syukur pada Allah kerana menyedarkan aku dari sikap negociação yang seumpama berjudi yang memudaratkan Kini aku Kembali seperti mana aku bermula dahulu, negociação dengan rasional gestão do dan money Yang sepatutnya Kepada comerciante semanal percayalah jangan mencuba apa yang aku cuba buat. Remember Estamos comerciante não Gambler Kenapa aku kata macam atastu Cuba baca disiplin negociação yang diserapkan oleh Bro kita sorang nih Aku pon sokong sapa nak ikut cara dia. Perkara tergila yang pernah aku Lakukan, ialah, menampor, budak, kecik, dalam, gambor, nih, sebab, mengacau, aku, comerh Sampai sekaran G aku rasa bersalah. Tempat Sembang. Tempat Bagus Untuk Trader. Sábado, 20 de junho de 2009. salam semua mesti ramai yg mengharapkan cerita yg hebat dlm tajuk ni sampai diletakkan bawah tajuk brainstorming maap bebanyak ler mengecewakan korang kalini nanti korang tau la ok cheers cerita Ni tak detalhe sangat setakat perjalanan dan pengalaman sama macam korang jugak dan semua trader2 forex, pada awalnya aku tak tau apa2 pun pasal forex tak pernah ujud dlm kepala aku yg forex ni boleh comércio pakai internet boleh depo, boleh retirar sesuatu yg muito bom para ser True sebagai, seorang yg berpendidikan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Sendiri yg aku betul2 nak tau mas tu adalah depo dan retirar sebab topik tu yg menjadi penghalang aku dari mendekati forex ni Mas você não está usando o seu e-mail e-gold adalah pilihan ramai pada massa seu tak lama lepas tu, minat dah timbul tapi pengalaman takde ilmu apatah lagi aku buat tawaran kat jiran tu aku nak kasi dia modal soma total rm16k dgn akad, Perda dibenarkan adalah 6k 10k jgn jejas setelah depersetujui, sebijik akaun di buka di northfinance depo retirar método adalah e-gold tak payah cerita panjang, beberapa bulan pertama, dlm 4 ribu berjaya diwithdraw lepas tu akaun keras dan tak lama kemudiano MC jiran aku tu cabut Hilang sampai sekarang seiring dgn pembukaan akaun nothfinance tu, aku buka juga akaun demo utk aku main2 akaun vida tu aku cuma dpt tgk bila gi rumah jiran aku tu bila akaun vida tu MC, akaun demo aku dah duplo apa cerita dgn ilmu yg cetek dari Akaun demo tu la modal aku utk terus bertrading forex registar a aku dgn marketiva pada awal 2007 tonggang terbalek aku kat sana sempat la berkenalan dan berym dgn beberapa comerciante sana otai2 spt anuarinvestor, greathafiz, sirn Oon, agnespudding, hanif, nasir, zuljaala, byk, la, otai2, ni memang, dah, ada, sana, hari, pertama, aku, masuk, chat, tah, tahun, bila, dorang, iniciar, negociação, aku, pun, tak, tau, agnespudding, lag, memperkenalkan, aku, pada, sistem, estratégia, tq, banget2, walaupun, aku tak, ikut, estratégia, dia Minda aku dah terbuka pada estratégia biasa la comerciante baru untung dan rugi silih berganti macam2 cara diguna segala indi amek segala ebook dibaca tapi masih sama lama kelamaan aku dah nampak camna nak elak perda guna modal besar dan comércio halus2 tapi ada masala lain kat mv takleh buka Lebih dari 50pos termasuk pendente pedido chehh cam hampeh camni punya syarat pun ada kat tnc takde lak sebut aku mula kuarkan duit aku dari sana lagi sekali masalah datang nak retirar bkn principal payah layan macam aku ni pencuri setiap kali retirar terpaksa menjalani sesi soalsiasat yg panjang 2008 Tiba2 muncul corretor baru liteforex boleh depo pakai localbank saat yg paling aku tunggu semua dana dari mv aku pindahkan ke broker baru tu Bahagia betul boleh guna local depo retirar pun takde kena soalsiasat sampai 4 akaun aku bukak kat corretor baru tu kusangka panas hingga kepetang, rupanya hujan ditgh hari bila ramai yg masuk lite, masaah pun mula datang IB dah mula tak cukup tangan dep retirar dah mula bertangguh Akaun afiliado aku kena excluir pun IB takleh buat apa lucro kena excluir pun IB takleh buat apa atau taknak buat apa2 datang polak instaforex tgh2 aku panas dgn lite masuk2 dgn iklan bergegar2 aku mintak broker seu lantik local IB kat fórum setakat iklan je gegar2, aku trocadilho Boleh memeranjatkan sekali 4 IB corretor de imóveis otai yg lama aku kenal, anuarinvestor dan greathafiz jadi antara IB yg dilantik sepantas kilat aku registrar dgn broker baru tu depo sikit2 mana yg ada pindahkan dana dari akaun liteforex tnggal 1 je akaun yg aktif di liteforex puas hati Aku, hehe, kerjaya, forex, dah, mula, mengambil, alih, kerjaya, lain, tumpuan, pada, forex, pun, dah, lebih, dari, 60, dari lain2, aku dah, fulltimer forex dan kerjaya lain Sebagai partime aku ni jenis yg tak komplen banyak layankan je la kamplin dapat maka mujur juga aku tak tinggalkan kerja lama utk jade fulltimer bulan 8 2008 bencana datang mercado acidente tak pernah aku alami bencana ni akaun di liteforex mengecil akaun di insta ada 8 tinggal Sábado, 7 akaun, MC, secara, mendadak, usaha, aku, selama, nippon, depan, mata, berganti, 2009, menjelma, trauma, mercado, quebra, masih, belinda, reda, modal, dah, mengecil, renda, dari, kerja, lain, pun, semakin, malap, aku, mula, hilang, punca, diding, duck, Lagi aku tak nampak dari mana aku nak depo kalau akaun aku licin semua aku mula tercari2 cara utta bertahan kalau berlaku mercado acidente aku mesti dapatkan juga cara com aku jadi taruhan cuma aku harapan menyara keluarga aku tak boleh gagal sepajang 2009 bermuda berlaku kegilaan cuma beberapa Par keluar dari gama akaun dah betambah semula dapat balek 8 akaun walaupun 5 darinya akaun cilik semakin lama, perjalana N forex tak jadi semakin mudah dados sentia berubah tiada lagi padrão tetap utk diraih tiada lagi par2 jinak utk principal tembak2 pip alang2 ganas, aku perpaling kepada emas akaun bertambah lagi hanya mengalaman yg menjadi guru kawan2 menjadi cabarã keluarga pembakar semangat ouro comércio belum pernah terancam betul O orang kata pengalaman seu guru terbaik yg pahitnya, kosnya amat tinggi ele x3 aku bersyukur merasa mercado acidente lepas lepas ni, kedatangannya akan kusambut inyaallah tekad ku bulat dinding kupanjat, gaung ku seberangi kerana aku, tak ada pilihan lagi buat semua forex adalah kerjaya Sama, seperti, lainnya, mungkin, sedikit, gramour, tapi, tak, seindah, mana. Postado em tempo integral comerciante por munir hayon. MenjadiTrader - Liku-liku Seorang Pedagang Matawang. Sekiranya anda seorang trader forex yang masih baru, anda mungkin tidak berapa faham apa dan bagaimana nak gunakan leverage di dalam Negociação forex ni Jangan risau, lama-lama nanti anda akan faham betapa penting kegunaan alavancagem ini Sekiranya anda betu-betul memahami topik berkenaan gestão de risco Senang certa, sekiranya modal akaun trading anda kecil, alavanca ini sangat membantu. Setakat corretor yang aku pernah guna, alavanca paling besar yang aku pernah jumpa adalah 1 2000 Itu pun ada syarat-syarat tertentu yang ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Manager Nenhum membro adicionado ao seu perfil no WhatsApp não adicionou a mensagem Nenhum comentário para este Tweet Nenhum comentário ainda, seja o primeiro Essa foto foi enviada para essas competições Indonesia Apa pun, baru-baru in aku berkunjung ke Bandung Indonésia untuk bercuti Memorando / Tersebut sentimento berhubung dengan aku, aku pun registrar-se la satu akaun dengan broker ni. Biasany Um corretor do tengok do aku do bila, aku akan tengok jenis-jenis akaun yang corretor ni boleh tawarkan.3 Jenis Akaun ForexMart. Apa yang menarik perhatian aku adalah maksimum alavanca adalah 1 5000 Sangat dahsyat. Seperti biasa, sesuatu yang dahsyat peru ada elemen yang memerlukan Kawalan, jadinya untuk menikmati alavanca yang dahsyat ini, akaun negociação anda seharusnya tidak melebihi USD1,000, kalau lebih daripada USD1,000 maka broker akan mengurangkan alavancagem em 1 500 Itu menurut nota yang diberikan di bawah muka surat jenis akaun di ForexMart. Aku Belmachine, mencuba, akaun di ForexMart ini tetapi kalau anda ingin tahu lebih lanjut, bolehlah KLIK DISINI. Sequian buquê de buquê de kali em Selamat bertrading. Salah satu cabaré terbetã apabila menjadi seorang comerciante forex secara solo de dalam persekitaran yang tiada orang lain yang juga comerciante merupakan adalah Kehilangan FOKUS Sepanjang bulan Januar 2017 rasanya aku sangat jarang bukak MT4 dan apabila aku melihat salah satu akaun negociação aku yang stop loss diletakkan tidak Semakin Jauh negatif floatingnya, aku Semakin rasa menyampah dan terus biarkan akaun tersebut hanyut dan akhirnya pada 1HB Februari yang lepas, akaun pun tersebut telah terkena Stop Out yang bermaksud berakhirnya riwayat akaun tersebut. Akaun XM MenjadiTrader Ashpro yang sudah terkorban. Disebabkan aku terlalu değil tidak mahu menutup posisi VENDER dan mengharapkan USD menguat akan, akhirnya akaun ini telah pun terkorban setelah 6 bulan Lebih berada di dalam dagangan Begitulah kisahnya menjadi seorang comerciante individual secara ni, Gagal sebenarnya bukan terletak pada teknik tetapi Lebih kepada diri sendiri. Aku duk cerita pasal kisah sedih aku je ni, mana jawapan kepada bagaimana untuk tidak menangis apabila akaun negociação leburnya Berikut adalah jawapannya. Pastikan modal yang digunakan untuk negociação forex bukan modal daripada duit keperluan Harian ataupun simpanan kecemasan Di dalam apa jua jenis perniagaan, Perlu diasingkan wang Keperluan perniagaan dan wang keperluan peribadi Ini adalah penting sebab bila Wang keperluan dijadikan taruhan, emosi acã menguasai diri dan akhirnya emosi diri Sendiri acã Merana disebabkan oleh keputusan Yang dibuat oleh diri sendiri. Rugi itu sudah pasti tetapi Untung tidak tahu lagi Pemahaman di atas merupakan lumrah alam disebabkan Kita sebagai manusia Se você não planejar, você está planejando fracassar Dalam negociação, perancangan mestilah jelas Biasanya kita peru nilai dulu berapa yang sanggup kita rugi dan (pt. wikipedia. org/wiki/Português) bukannya berapa Yang Kita NAK Untung, barulah Kita boleh buat keputusan Yang sebetulnya. Begitulah serba sedikit coretan aku buat kali ini Rasanya aku Perlu muhasabah diri Lebih sikit Sebab tu biasanya utan Yang berjaya ni diâmetro acã ada orientador Yang boleh membimbing diri mereka Okaylah, sekian dulu Buk kali ini Selamat mengharungi dunia negociação akan datang. Penulisan kali ini adalah core tan mengenai satu pilihan Yang terpaksa aku ambil apabila telah mengalami satu cabaran kewangan Yang getir Kisah aku bermula pada bulan Julai 2017 apabila fluxo de caixa kewangan aku ddc mencapai paras defisit Yang mana kehidupan aku sebenarnya Sedang ditaja oleh kredit daripada institusi kewangan yang ada tanpa aku SEDARI pada waktu yang sama aku telah membuat satu komitmen kewangan yang baru iaitu aku telah menjual kereta Proton Wira prémio sedan keluaran tahun 1999 kepada Perodua Alza Advanced Edition Hidup aku takdelah Mewah mana pun. Kehadiran aku ke sebuah seminário yang berteraskan hartanah telah membuat aku teruja untuk mengubah Hidup aku Dan keluarga Depósito telah dibayar tanpa resit de sesi treinar um-para-um bermula Satu plano yang akan mengubah dunia kewangan aku telah dirancang dengan rapia dan aku hanya menuruti segala plano yang telah dirancang Bermacam-macam dugaan terpaksa aku hadapi kerana ianya melibatkan permohonan pembiayaan peribadi Serta kredit tanpa cagaran kredit kad Se Telah dana diperolehi, sekali lagi depositar dilaksanakan juga tanpa resit ke dalam satu skim pelaburan berasaskan konsep pajakan di luar negara 11 bulan kemudian, kehidupan aku dan keluarga telah menampakkan sedikit perubahan positif Tiba masanya untuk meneruskan apa dirancang ke peringkat yang lebih tinggi lagi. Ogos 2017 merupakan Titik permulaan kejatuhan kewangan aku setelah sekali lagi mengambil satu risiko kewangan yang agak Besar dengan membuat satu pembiayaan peribadi islamik menggunakan perkhidmatan daripada ejen corretor yang mengenakan komisyen bayaran sebanyak 20 daripada jumlah pinjaman yang diluluskan bagi tujuan reinvestimento depósito memang tak pernah ada Resit dengan pun Bermula Pembayaran terhenti dan muncul istilah negócio doação dan seterusnya site offline, mimpi buruk untuk aku dan juga setiap pelabur yang aku telah bawa mash telah pun tiba Istilah paling sinonim adalah tersontot. Plan asal dengan unjuran awal akan membolehkan aku masuk ke peringkat seterusnya terp aksa diubah Aku kini berkemungkinan akan berdepan dengan pihak institusi kewangan yang akan menuntut pembayaran bulanan yang telah ditandatangani sebelum desembolso tunai ke dalam akaun banco Baki pembayaran pinjaman masih lagi terpaksa ditanggung dan positif yang aku nikmati kini diganti dengan defisit yang Lebih berbanding Besar setahun sebelum ini. Aku cuba recuperação mendapatkan plano tetapi treinador bantuan yang dicadangkan melibatkan modal tambahan bernilai tidak kurang daripada RM3,500 dengan instrumen yang digunapakai tidak aku Yakini iaitu moeda cripto dan Satu lagi Forex pengalaman aku sebagai seorang comerciante de varejo forex picisan menggunakan modal kecil-kecilan mengajar aku untuk Tidak, menggunakan, modal, atau, capital, hasil, daripada, pinjaman, disebabkan, faktor, emosi, Kelas, forex, yang, dicadangkan, yang, tela, aku, hadiri, juga, menampakkan, negociar, yang, menggunakan, kong, alto, risco, yang, tidak, menepati, citarasa, dan gaya, hidup, aku. Tinggal, 2, sahaja jalan, terakhir, yang tinggal, remortgage rumah yang aku telah sewakan dengan Nilai yang Lebih tinggi dan juga menggunakan corretor de empréstimo bagi menambah lagi modal bagi menutup Lubang yang hanya akan terbuka Kembali 4-5 bulan akan datang Malangnya permohonan remortgage aku tidak diluluskan disebabkan komitment atau DSR yang terlalu tinggi Aku pula tidak sanggup lagi Melihat empréstimo corretor menikmati 20 daripada jumlah pinjaman yang diluluskan dibayar secara dinheiro di dalam sampul à mão Aku telah menemui jalan yang buntu treinador pula hanya mencadangkan untuk cuba membuat casa refinanciamento setelah casa remortgage ditolak tetapi permohonan tersebut mungkin memakan massa yang agak panjang paling cepat 2 bulan Katanya dengan kos-kos tambahan yang aku pun tidak pasti Aku kesuntukan masa. Seperti kebiasaan, google digunakan bagi mencari jalan penyelesaian Palavra-chave Satu paling terkenal di kalangan para pemilik hutang iaitu AKPK satu por satu aku baca dengan teliti Setelah bersembang dengan rakan seofis, rupanya dah Ramai daripada mereka yang dah juntar programa AKPK dan ada yang telah pun menyelesaikan Masalah kewangan mereka Memandangkan hampir setiap hari sekarang ni sejak aku pagamento perder, telefon bimbit aku sentiasa berdering dengan panggilan daripada pihak institusi kewangan yang menuntut bayaran Kebanyakannya aku tak Angkat pun sebab aku tidak sanggup lagi menipu sunat bagi menyelamatkan Diri aku A seguinte informação não está disponível atualmente em Português. Para sua comodidade, disponibilizamos uma tradução automática: AKPK site, masukkan butir-butir Peribadi dan nomeação livro dengan kadar yang segera. Hari nomeação pun tiba, aku terus ke Maju junção Mall bawak kereta terus estacionamento naik atas tingkat 8, hanya beberapa tapak keluar daripada estacionamento terus jejak kaki di pejabat AKPK Cawangan Kuala Lumpur Berbekalkan semua dokumen yang diperlukan dan Juga imprimir laporan CCRIS yang boleh desenho de setiap cawan Gan AKPK sekarang ni, aku diberikan nombor dan penantian penuh debaran bermula.

No comments:

Post a Comment